Baza Usług Rozwojowych Indywidualna:
Chcesz podnieść swoje kwalifikacje zawodowe, ale nie masz funduszy? Skorzystaj z naszych szkoleń, które są w pełni dofinansowane! Dzięki dofinansowaniu możesz zdobyć nowe umiejętności, które pomogą Ci w rozwoju kariery, bez żadnych kosztów z Twojej strony. Oferujemy kompleksową pomoc w załatwianiu wszystkich formalności związanych z dofinansowaniem szkoleń. Pomagamy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów oraz składaniu wniosków. Dzięki naszemu wsparciu cały proces przebiega sprawnie i bez stresu, co pozwala Ci skupić się na nauce i rozwoju zawodowym. Jesteśmy z Tobą na każdym etapie – od wyboru odpowiedniego szkolenia po uzyskanie dofinansowania. Z nami zdobywanie nowych umiejętności staje się łatwiejsze!
- Szkolenie jakie możemy dla Państwa zorganizować m.in.:
- Green Team – integracja w zespole zielona drużyna, zielona planeta
- Savoir-vivre w biznesie
- Warsztaty psychologiczne dla pracowników oraz pracodawców
- Marketing i sprzedaż w zielonej transformacji
- Social Media – Twoja droga do sukcesu w social media zaczyna się tutaj!
- Wprowadzanie do raportowania aspektów środowiskowych „E” w ramach ESG
- Auto Detailing samochodowy:
1.Detailing zewnętrzny i polerowanie lakieru samochodu z uwzględnieniem zrównoważonego
rozwoju i wpływu na środowisko
2. Korekta lakieru, zaprawki lakiernicze i aplikacja powłok ochronnych w samochodach z
uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju i wpływu na środowisko
3. Aplikacja folii PPF z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju oraz wpływu na
środowisko
4. Detailing wnętrza samochodów z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju i wpływu na
środowisko
Chcesz podnieść swoje kwalifikacje zawodowe, ale nie masz funduszy? Skorzystaj z naszych szkoleń, które są w pełni dofinansowane! Dzięki dofinansowaniu możesz zdobyć nowe umiejętności, które pomogą Ci w rozwoju kariery, bez żadnych kosztów z Twojej strony. Oferujemy kompleksową pomoc w załatwianiu wszystkich formalności związanych z dofinansowaniem szkoleń. Pomagamy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów oraz składaniu wniosków. Dzięki naszemu wsparciu cały proces przebiega sprawnie i bez stresu, co pozwala Ci skupić się na nauce i rozwoju zawodowym. Jesteśmy z Tobą na każdym etapie – od wyboru odpowiedniego szkolenia po uzyskanie dofinansowania. Z nami zdobywanie nowych umiejętności staje się łatwiejsze!
- Szkolenie jakie możemy dla Państwa zorganizować m.in.:
- Green Team – integracja w zespole zielona drużyna, zielona planeta
- Savoir-vivre w biznesie
- Warsztaty psychologiczne dla pracowników oraz pracodawców
- Marketing i sprzedaż w zielonej transformacji
- Social Media – Twoja droga do sukcesu w social media zaczyna się tutaj!
- Wprowadzanie do raportowania aspektów środowiskowych „E” w ramach ESG
- Auto Detailing samochodowy:
1.Detailing zewnętrzny i polerowanie lakieru samochodu z uwzględnieniem zrównoważonego
rozwoju i wpływu na środowisko
2. Korekta lakieru, zaprawki lakiernicze i aplikacja powłok ochronnych w samochodach z
uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju i wpływu na środowisko
3. Aplikacja folii PPF z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju oraz wpływu na
środowisko
4. Detailing wnętrza samochodów z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju i wpływu na
środowisko
KATALOG SZKOLEŃ
Szkolenia stacjonarne w grupach 10-12 os.
od poniedziałku do niedzieli – standardowo: 2 dni szkoleniowe
w godz. 8.00-16.15 lub godz. popołudniowe
Sprzedaż i obsługa klienta
Przykładowe szkolenia z tego obszaru:
- Chat GPT w obsłudze klienta, działaniach promocyjnych i marketingu oraz procesach sprzedażowych
- Psychologia relacji w biznesie – osobowość i tendencyjny profil zachowań a jakość kontaktów międzyludzkich, wywierania wpływu w procesie wielopoziomowej obsługi klienta oraz sprzedaży usług firmy
- Asertywność w kontakcie z partnerem biznesowym oraz trudnym i roszczeniowym klientem
- Profesjonalny negocjator – zaawansowane warsztaty skutecznych technik negocjacyjnych w oparciu o metodykę nauczania Kolba
- Techniki neuroperswazji, wywierania wpływu oraz elementy NLP w procesie wielopoziomowej obsługi klienta (customer service) oraz sprzedaży produktów i usług firmy
- Cross selling i up selling, czyli techniki sprzedaży i usług w procesie wielopoziomowej obsługi klienta (customer service)
- Kreowanie pozytywnego wizerunku oraz przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w oparciu o zestandaryzowany model kultury obsługi klienta, budowanie ścieżki procesu sprzedaży oraz dbanie o relacje zawodowe z klientem w modelu B2B i B2C
- Przyjazna i efektywna obsługa klienta (analiza potrzeb klienta, budowanie dialogu i długotrwałych relacji, wywieranie wpływu)
- Event Planning & Management – skuteczne strategie planowania, projektowania, promocji i realizacji atrakcyjnych wydarzeń z uwzględnieniem budżetowania, fundraisingu, zarządzania sytuacjami kryzysowymi oraz prawnych aspektów organizacji eventów
Kompetencje miękkie / Rozwój osobisty
Przykładowe szkolenia z tego obszaru:
- Wypalenie zawodowe – zaawansowane warsztaty z zakresu profilaktyki, metod przeciwdziałania, motywacji do pracy oraz wypracowania work-life balance
- Zarządzanie stresem, budowanie odporności psychicznej oraz inteligencja emocjonalna jako predykaty sukcesu zawodowego
- Team building – współdziałanie w budowaniu trwałej tożsamości grupowej i efektywnej współpracy w zespole ukierunkowane na usprawnienie komunikacji na każdym szczeblu organizacyjnym firmy ze szczególnym uwzględnieniem roli feedbacku, rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktów
- Metody priorytetyzacji zadań podczas organizacji pracy w kontekście wyznaczania celów i skutecznego zarządzania sobą w czasie celem podniesienia własnej produktywności w pracy zawodowej
Marketing i social media Przykładowe szkolenia z tego obszaru:
- Rolki (reels) zwiększające zasięgi na Instagramie, Facebooku oraz Tik-Toku
- Chat GPT w obsłudze klienta, działaniach promocyjnych i marketingu oraz procesach sprzedażowych
- Kreowanie przewagi konkurencyjnej firmy poprzez działalność na platformach sprzedażowych eBay oraz Amazon – intensywne warsztaty e-commerce
- Kampanie reklamowe w ekosystemie reklamy płatnej nastawione na zwiększenie sprzedaży produktów i usług firmy oraz analizę i optymalizację efektów reklam w środowisku Google (Google Ads, Google Display Network, Google Merchant Center, YouTubeAds)
- Przestrzeń cyfrowa jako obszar prowadzenia działań reklamowych – kampanie reklamowe w ekosystemie reklamy płatnej nastawione na zwiększenie sprzedaży produktów i usług firmy oraz remarketing w środowisku Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger)
- LinkedIn – środowisko dla skutecznej strategii komunikacji online, ukierunkowanej na zbudowanie własnego wizerunku lub marki klienta, ze szczególnym uwzględnieniem elementów storytellingu, wspierającego pozyskiwanie klientów i zwiększającego oddziaływanie marketingowe i sprzedażowe w social mediach
Szkolenia komputerowe / IT Przykładowe szkolenia z tego obszaru:
- Chat GPT praktyczne wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji w biznesie
- WordPress – intensywne warsztaty od podstaw do poziomu zaawansowanego z zakresu budowania i zarządzania treścią stron internetowych (CMS) dające nieograniczone pole rozwoju
- ICLD – Międzynarodowy Certyfikat Umiejętności Komputerowych – szkolenia z certyfikatem z zakresu umiejętności komputerowych od poziomu BASE do poziomu ADVANCED
- Cyberbezpieczeństwo obejmujące narzędzia i strategie umożliwiające skuteczną ochronę danych i systemów przed zagrożeniami
- Canva
- Kurs Microsoft SQL na różnych poziomach zaawansowania
- Grafika komputerowa Adobe Photoshop i Illustrator
- AutoCAD
- UX Designer szkolenie dedykowane osobom zainteresowanym tworzeniem nowoczesnych aplikacji i stron internetowych
- mObywatel – aplikacja 2.0
Zarządzanie / Umiejętności managerskie Przykładowe szkolenia z tego obszaru:
- Myślenie analityczne i prezentacja raportów (data storytelling)
- Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym z uwzględnieniem roli komunikacji i organizacji pracy z orientacją na zrównoważony rozwój organizacji.
- Rozwój umiejętności przywódczych ze szczególnych uwzględnieniem przywództwa sytuacyjnego według modelu K. Blancharda
- Zarządzanie zespołem rozproszonym (zdalnym) – planowanie i organizacja pracy, komunikacja ze współpracownikami, kontrola i rozliczanie efektów pracy, motywacja i wsparcie dla zespołu
- Zmiany w organizacji oraz funkcjonowanie w zmiennym otoczeniu biznesowym – warsztaty ukierunkowane na wypracowanie nowych postaw i proaktywnych zachowań, adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymagań firmy w obliczu zmian organizacyjnych, reorientacji biznesowej, sytuacji kryzysowej, pandemii czy recesji.
- Praca z zasobami psychicznymi oraz model pracy nad przekonaniami, nastawieniem i oporem jako źródłami efektywności zawodowej pracownika
- Coaching dla Menagerów – jak prowadzić i motywować podwładnych
- Rozwój pracowników metodą Training on the job
- Kompleksowe warsztaty z zakresu skutecznych metodyk zarządzania i realizacji projektów ze szczególnym uwzględnieniem współczesnych metodyk zwinnych (agile)
- Metodyka SCRUM w pracy projektowej w branży IT
Gastronomiczne Przykładowe szkolenia z tego obszaru:
- ALERGENY W MENU I ŻYWNOŚĆ SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA – kompleksowe warsztaty z zakresu znakowania alergenów pokarmowych, alergii krzyżowych, modyfikacji potraw oraz profesjonalnej obsługi klienta-alergika
- Profesjonalizacja usług firm gastronomicznych w zakresie obsługi baristycznej klientów ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności rysowania wzorów za pomocą techniki latte art
- KANAPKI i SANDWICZE ŚWIATA – jedzenie w stylu „comfort food” ze szczególnym uwzględnieniem sandwiczy i kanapek jako element fine diningu restauracji
- Staropolska kuchnia z uwzględnieniem akcentów myśliwskich
- Kreowanie przewagi konkurencyjnej lokalu gastronomicznego w oparciu o wprowadzenie dań i napojów indyjskich do oferty menu – intensywne warsztaty kulinarne z kuchni indyjskiej
- Kuchnia Fusion – inspiracje i innowacje z polskim dziedzictwem kulinarnym – indywidualne warsztaty dla branży gastronomicznej z zakresu polskiej kuchni fusion wraz z zastosowaniem tradycyjnych produktów
- WEGAŃSKA KUCHNIA ETNICZNA – zaoferowanie unikalnych dań wegańskich kuchni krajów Bliskiego Wschodu i Maghrebu (Maroko, Tunezja, Algieria) oraz Azji Południowo-Wschodniej (Tajlandia, Wietnam)
- Kuchnia molekularna ze szczególnym uwzględnieniem metody sous-vide
- EGZOTYCZNE DESERY– warsztaty z tworzenia, dekorowania, ekspozycji i sprzedaży deserów egzotycznych z kuchni azjatyckiej, marokańskiej i Bliskiego Wschodu
- Sekrety kuchni włoskiej – wprowadzenie włoskich specjałów do oferty menu
- Profesjonalny barman z uwzględnieniem najnowszych trendów i zasad zarządzania barem, towaroznawstwa, miksologii oraz dobrych praktyk w pracy barmana.
- PROFESJONALNA OBSŁUGA KELNERSKA Z ELEMENTAMI PRACY SOMMELIERA
Informacje dodatkowe:
Osoba odpowiedzialna za szkolenia oraz wyznaczona do dalszego kontaktu:




Masz pytania? Zapraszamy.
Napisz do nas lub zadzwoń. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.